اشتراک زیبایی – ترانه عاشقی از سیاه

ترانه عاشقی از سیاه

قطعا به اشتراک گذاشتن زیبایی باعث چند برابر شدن آن میشود. ترانه عاشقی با صدای بی نظیر سیاه! خواننده ای که تا دیروز نمیشناختمش

۲۵ دیدگاه در “اشتراک زیبایی – ترانه عاشقی از سیاه

  1. بر خلاف اکثر خواننده های پاپ که متن ترانه هاشون جا به جایی عبارت های تکراری ترانه های یک دیگه و استفاده از عبارت های تکراری “دوستت دارم” ، “بی تو می میرم” و … هستند و در پاره ای از اوقات پیوستگی لازم را نیز ندارد (که به نظرم سبب شده اند زیبایی این عبارات از بین برود) ایشان از عبارت هایی استفاده کرده اند که هم پیوستگی دارند و هم زیبا و شنیدنشان لذت بخش است.
    بر خلاف دیگر خواننده ها که سعی می کنند با موسیقی ای تند و سریع خواندن و تکرار چندباره ی مصراع ها در شنونده هیجان ایجاد کنند (که در نهایت نیز شنونده موسیقی را می شنود و نه ترانه را) ایشان موسیقی و ترانه شان کاملا هماهنگ بوده و با بستن چشم ها در ترانه شون غرق شد. شنونده ناخودآگاه هیجان زده می شود.
    در عصری که بسیاری از خوانندگان را صرفاً یک “خواننده” می بینم و نه یک “ترانه خوان” که بتواند حس را منتقل کند، ایشان را یک “ترانه خوان” توانا می بینم.
    پی نوشت: من هیچگونه تخصصی در حوزه ی موسیقی ندارم. آنچه نوشتم صرفاً نظری شخصی و از یک منِ شنونده بود. همین و نه چیز دیگری.

    1. چرت پرت نگو احمق تو کسی نیستی که درباره ی بقیه خاننده ها زر بزنی و نظر بدی هرکس هرجوری دلش بخواد میخونه من خودم طرف دار خانوم سیاه هستم ولی حتی تاحالا چون از موسیقی رپ خوشم نیوده به رپر های عزیزمون بی احترامی نکردم تو هم حق نداری زری از طرف بقیه شنونده هابزنی

  2. آقای امیرحسین شما شعور لازم برای نظر دادن رو نداری.
    دوست عزیزمون با اینکه سر رشته ای از موسیقی نداشتن دیدگاهشون و نظرشون عالی بود

  3. جالب و تلخه که شاهده اینگونه برخورد با نظرات متفاوت باشیم.. حتی اگر نظر ایشان با نظرشما کاملا متفاوت یا مخالف باشد، دلیلی برای توهین یا کوبیدن فکر و عقیده ایشان ندارید… باورکنید که اگر حتی نظرشان اشتباه باشد هم نیازی به گوشزد کردن نیست.. شما نظر خویش بگوئید و بگذرید، زمان همه چیز را روشن خواهد ساخت.

  4. به جرات میتونم بگم این آهنگ آدم رو به خدا نزدیک میکنه
    اینو گوش میدم انگار که دارم راز و نیاز میکنم با پروردگار .بینهایت زیباست .عرفانی و الهی هست و بس .
    خیلی ممنون بابت اشتراک .دست خداوند به همراهتون بزرگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *