رکسانا ورزا | بانوی استارت آپهای جهان

رکسانا ورزا

اگر شما هم دلتان برای شنیدن حرفهای یک آدم بسیار حسابی لک زده، پیشنهاد من شنیدن مصاحبه حامد جعفری در پادکست دیالوگ با خانم رکسانا ورزا است.

 این خانم آمریکایی 35 ساله که از پدر و مادر مهاجر ایرانی در ناف کالیفرنیا و سیلیکون ولی متولد شده است با یک شنای چند هزار مایلی برخلاف جریان آب از پالوآلتو به پاریس آمده تا بزرگترین گردهمایی استارت آپهای جهان را در زیر یک سقف به نام Station F مدیریت کند.

منهای صمیمیت و تواضعی که رکسانا ورزا در گفتارش دارد، داستان هجرتش از آمریکا به فرانسه و انرژی مثبت و قدرتی که در کلماتش است و اصرار او بر ریشه­ های ایرانیش واقعا مثال زدنی است.راستش اینقدر در اطرافمان آدمهای فیک و توخالی زیاد شده اند که وقتی با کسی یا چیزی از جنس اصالت برخورد میکنیم شگفت زده میشویم.

رکسانا ورزا

خیلی چیزهای دیگر میخواستم بنویسم اما فکر کردم به هزار جای آدمهای دیگر فعال در اکوسیستم ایران برمیخورد و اصلا حوصله جواب پس دادن ندارم.

از حامد جعفری و علی بندری و خیلی پادکسترهای دیگر هم خیلی ممنونیم که به رایگان برای ما محتواهای به درد بخور تولید میکنند و همزمان امیدواریم که صدا و سیمای ایران به زمین گرم بخورد که صدهزار میلیارد تومان پول ما را هدر میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *