گفتگو با سجاد سلیمانی در پادکست اکنون

آخرین روزهای سالی که گذشت درست وسط آنهمه شلوغیهای معمول و چند تراژدی که از سر گذرانده بودم، آخر شبی را مهمان سجاد سلیمانی و گلاره همسرش بودم. چندین ساعت گپ زدیم و گفتگویمان در قالب اپیزود دوم پادکست اکنون منتشر شد.

در این سه ماهی که از گفتگویم با سجاد میگذرد چندین بار در اینستاگرام دیده ام که برخی نقل قولها و ارجاعاتی به حرفهایی که زدم میشود و هر بار در دلم میگویم دریغ که کسی نمیداند چقدر رنج و خون دل پشت همین یک جمله از سر گذرانده شده و کاش میشد به آدمها گفت برخی حرفهایی که زده میشود و شبیه نصیحت است در واقع فریادی است که میخواهد بگوید من این اشتباهات را کردم، کاش شما آنها را تکرار نکنید.

پادکستها را یکی از برکات جدی عصر دیجیتال میدانم و همیشه به عنوان یکی از بهترین روشهای یادگیری برایم مطرح بوده اند. به نظرم میتوان گفت که اولین پادکستر جدی ایران محمدرضا شعبانعلی بود که رادیو مذاکره را منتشر میکرد. در سه اپیزود رادیو مذاکره هم افتخار داشتم که با هم کلی گپ زده بودیم و من در آن اپیزودها کلی در مورد همه چیز نق زده و کلی موضع گیریهای جوانانه کرده بودم و خیلی از آن مواضع بعدا برایم تعدیل شد و سعی کردم در این گفتگو به آنها اشاره کنم، امروز هم دارم فکر میکنم اگر 10 سال دیگر برگردیم به حرفهایی که با سجاد زدم شاید دوباره همین اتفاق برایم تکرار شود. شاید یکی از فاکتورهای رشد آدمها این باشد که در گذر زمان افکارشان را صیقل بدهند و تعدیل شوند.

 

لینک یوتیوب اپیزود دوم پادکست اکنون

لینک کست باکس

 

۴ دیدگاه در “گفتگو با سجاد سلیمانی در پادکست اکنون

  1. سلام آقای تقوی عزیز

    برای اولین بار پادکستی را گوش کردم بدون اینکه کار دیگری انجام بدهم!
    بسیار عالی بود. به اندازه یک کلاس مدیریت چیز یاد گرفتم. خیلی ممنونم، از تک‌تک جملاتی که به‌نظرم با خلوص نیت با ما در میان گذاشتید. از کار و زندگی و همه چیز. یک‌بار دیگر گوش می‌کنم و نت برمی‌دارم و سعی می‌کنم طی یک جلسه آموزشی برای کارمندان شرکتع از قول شما تعریف‌شان کنم. (پادکست را هم معرفی خواهم کرد ولی راستش را بخواهید بهشان نمی‌بینم همت دو ساعت گوش کردن داشته باشند)

    راستی..چرا این قدر کم می‌نویسید؟ باور کنید دنیای ما با خواندن تجربیات شما جای بهتری می‌شود.

  2. سلام وقت بخیر
    پادکست شما را گوش کردم خیلی عالی بود ، شخصیت بسیار عالی و برازنده ای دارید .
    من بدنبال مدیر با ارزشی چون شما هستم تا بتوانم در خدمتشان یاد بگیرم و بیاموزم .
    چگونه میتوانم قرار ملاقات حضوری و کاری با شما داشته باشم .

  3. از اینکه خیلی راحت و صمیمی بودید و و حتی پذیرای اشتباهات گذشته تون بودید واقعا لذت بردم و بابت تمام تجربیاتی که در اختیارمان گذاشتید سپاس گزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *