فرار از اردوگاه 14 – رستگاری به سبک کره شمالی

کره شمالی، تاریک ترین کشور جهان

اردوگاههای زندانیان سیاسی کره شمالی دو برابر گولاکهای استالین و دوازده برابر اردوگاههای نازی عمر دارند. هیچ کسی که در آنها به دنیا آمده است فرار نکرده است، هیچکس جز شین دونگ هیوک.

فرار از اردوگاه 14 ، از طریق داستان تکان دهنده حبس و فرار شگفت انگیز شین اسرار تمامیت خواه ترین حکومت جهان را افشا میکند. شین چیزی از وجود تمدن نمیدانست او مادرش را رقیبی برای غذا میدید، نگهبانان او را یک خبرچین بار آوردند و شاهد اعدام مادر و برادرش بود.

این کتاب با تمرکز بر داستان این جوان شگفت انگیز که در امنیتی ترین زندان امنیتی امنیتی ترین کشور دنیا رشد کرده اسرار مخفی این کشور را افشا میکند. فرار از اردوگاه 14 خاطراتی بی نظیر است از یکی از تاریکترین کشورهای جهان. این کتاب داستان تحمل، شجاعت، بقا و امید است.

فرار از اردوگاه 14

بخشی از کتاب فرار از اردوگاه 14

شین به خاطر زندانی بودن در سلول زیرزمینی، بیشتر قدرت و تقریبا تمام توان مقاومتش را از دست داده بود. بازگشتش به کار سخت، ساعتهای طولانی و غذای ناکافی مدرسه، او را به طرز دیوانه کننده ای گرسنه میکرد.

در سالن غذاخوری مدرسه، او مدام در کف سالن دنبال سوپ کلم ریخته شده میگشت، دستش را روی سوپ سرد و کثیف ریخته شده بر کف سالن میکشید و سپس انگشتانش را میلیسید. او روی زمین، جاده ها و مزارع دنبال دانه های قهوه ای برنج، لوبیا یا پهن گاو که حاوی دانه های هضم نشده ذرت بود، میگشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *